Festiwal gier w przestrzeni miejskiej

Relieve Your Burden Relay Race Ball

relieve

Celem gry jest toczenie gigantycznej piłki z transparentem przez miasto, jednocześnie zbierając jak najwięcej przechodniów by pobić aktualny rekord i pokontemplować wspólnie nad ciężarem historii.

Jak dużo historii, związanej z twoimi prywatnymi rzeczami obciąża twoją przyszłość?

Format: Gra

  • październik 05, 2014 14:30 – 16:00

Martin Nerurkar (DE)

Martin połączył swoją pasję grania w gry wideo z wykształceniem architekta. Obecnie żyje podwójnym zyciem jako niezależny projektant gier i interakcji za dnia oraz developer gier (dla Sharkbomb Studios) w nocy. Jest także współzałozycielem Indie Arena - niemieckiej społeczności developerów gier indie i Game Culture Club - grupy dyskusyjnej.

Jussi Holopainen (FI)

Jussi to badacz gier, obecnie współkierujący Europejskim Laboratorium Gier i Eksperymentalnej Rozrywki w Karlsruhe (Niemcy). Wcześniej pracował w Centrum Badań Nokia, koncentrując się na szablonach projektowania gier, grach miejskich i eksperymantalnych projektach gier dla nowych technologii. Jest autorem i współautorem wielu publikacji na konferencjach i w czasopismach. Jest także autorem książki "Patterns in Game Design" i jednym z redaktorów "Plei-Plei!" - książki o grywalnym designie.

Peg (UK)

Peg ma olbrzymie doświadczenie we wspomaganiu wszelkiej maści nonsensów dla/z publicznością - m.in.: wystawianie własnych gier w muzeach, stworzenie pokręconych wciągających światów dla pojedynczych przedstawicieli widowni w mrocznych, zdezelowanych budynkach oraz warsztaty dla hord cygańskich dzieci w Stambule.