Festiwal gier w przestrzeni miejskiej

Designers & Games

Agustina Woodgate (AR/US)

agustinawoodgate.com

Insterwencje Augustiny Woodgate, jej obiekty i powstające w różnej współpracy wydarzenia, stanowią reakcję na istniejące struktury i wywierają wpływ na otaczające nas krajobrazy. Jej prace skłaniają do przemyśleń nad dotychczasowymi wzorcami zachowań i systemami organizacji, też do szukania nowych zasad współdziałania. Artystka próbuje odzwierciedlać działania obywatelskie w kierunku wykorzystania wolnych miejsc w przestrzeniach publicznych dla gier i rekreacji. Inspirowana przez zasady termodynamiki i ciągłym ruchem rzeczy, bierze pod uwagę wszystko, nie wyklucza niczego i wciąż zamienia jedno w coś całkiem innego.

Woodgate pochodzi z Buenos Aires, ukończyła studia w National University of Visual Arts w Argentynie. Wystawiała w wielu krajach, głównie w USA. Jest inicjatorką międzynarodowych projektów, uczestniczyła w licznych krajowych i zagranicznych programach rezydencyjnych dla artystów.

Applied Living (SE)

www.appliedliving.org

Applied Living to interdyscyplinarna grupa zainteresowana graniem, estetyką i tym jak takie doświadczenia mogą być kształtowane przez środki takie jak rytuał, technologia i inne konfiguracje. “A Drift” to ich pierwszy projekt.

Członkowie grupy: Niklas Persson, Mikael Vesavuori z Goeteburga w Szwecji i Thom Kiraly z Malmö w Szwecji.

Bytomska Gra Miejska (PL)

facebook.com/BytomskaGraMiejska

Jesteśmy grupą organizującą gry miejskie głównie w naszym rodzinnym Bytomiu. Każda edycja ma inny temat przewodni.
LogoBytomsk

costumes by cocciacostumier (UK)

Wystrojone hostessy z Nie-Zjednoczonego Królestwa, z tłustymi łapami, dobrze znane prostodusznej publiczności nie tyle ze swoich kulinarnych osobliwości, co z niejasnych metod działania i odrzucania nienagannych manier.

David Fono (CA)

www.mobilefono.com @fonograph

David Fono pochodzący z Kanady, jest projektantem i designerem, specjalistą od gier z pogranicza ulicy fizykalnej i digitalnej alei. Często umieszcza grę w przestrzeni industrialnej - środowisku gier pervasive games. Czasem używa mediów, czasem interaktywnej firmy produkcyjnej, która wyspecjalizowała się w wyszukiwaniu nowych metod narracji. Czasem pracuje wspólnie z eksperymentującą firmą designerską The Mission Business, działającą na pograniczu teatru, gry i designu. Nieraz, wściekły, sięga do swoich własnych doświadczeń, zamyka się w małym pomieszczeniu i popija.

Dcalk (FR/BE)

leschiensdelenfer.org/author/leschiensdelenfer

Dcalk istnieje od 2011 roku, kiedy to opublikowali DIY, pierwszą grę planszową dla dorosłych „Borgia, le jeu malsain”, która stanowi konfrontację z potęgą gier, przeniesiona z renesansu we współczesny kontekst polityczny. Odtąd starają się łączyć kulturę gry z innymi dziedzinami i praktykami, jak rynek wydawniczy, pisanie kolektywne, produkcja cyfrowa, design, Open Source Software, kultura, upowszechnianie kultury, aby móc odzwierciedlić innowacyjne formy i procesy powstawania, powielania i rozpowszechniania. dcalk

Departament Gier with Encounter teams from Warsaw and Penza (PL/RU)

departamentgier.pl

Departament Gier - Łódzka grupa twórców gier. Działamy od 2007 roku, to co nas najbardziej interesuje to budowanie pozytywnej relacji między miastem a jego mieszkańcami. dla tego celu używamy różnych gier: historycznych gier miejskich, gier edukacyjnych, dźwiękowch, planszowych a nawet Gier Alternatywnej Rzeczywistości. W 2013 roku mała cząstka DG przeniosła się do Sankt Petersburga gdzie szukamy nowych składników dla naszych gier. Departament Gier jest częścią Stowarzyszenia Topografie.

Encounter to międzynarodowa sieć gier miejskich. Stworzona w 2001 przez Iwana Masliukowa, obecnie jest dużą siecią mogącą się pochwalić ponad 8000 rozegranych gier i setkami tysięcy graczy. W ramach systemu tworzone jest kilka typów gier - większość z nich rozgrywanych w nocy, w opuszczonych budynkach. Mimo, że gra może się wydawać niebezpieczna, statystyki wypadków na grach są stosunkowo niskie.

W grze rozgrywanej na festiwalu PlayPublik współpracujemy z grupami Encounter z Warszawy (PL) i Penzy (RU)

Elina Roinioti (GR)

Elina Roinioti jest socjolożką, twórcą gier i badaczką w Laboratorium Cyfrowej Kreatywności Wydziału Komunikacji, Mediów i Kultury Uniwersytetu Panteion. Jej polem badawczym są gry online, a polem jej działania jest projektowanie gier. Zorganizowała i zaprojektowała kilka edukacyjnych i naukowych wydarzeń, prezentowała swe prace na pięciu festiwalach gier.

Podczas festiwalu Playpublik Elina będzie współpracować z Kateriną Koulouri.

Entropika (GR)

artemispapageorgiou.com

Artemis jest architektką i artystką multimedialną pracującą w sferze interaktywnych technologii. Bada kondycję miasta, jego krajobraz i systemowe projektowanie (systemic design) przez wielkoskalowe interaktywne instalacje i obiekty hybrydowe skupiając się na aktywnym udziale publiczności. Artemis jest współtwórczynią Athens Plaython, festiwalu gier miejskich, prowadzi też warsztaty z zakresu sztuki i elektroniki. Niedawno wystawiała swoje prace na Athens Science Festival (Ateny 2014), The Art Foundation (Athens 2014), Piksel (Bergen 2013), ArtUp! (Sofia 2013), Digital Futures Victoria & Albert (London 2013), ostatnio założyła interdyscplinarne laboratorium designu Entropika.

Artemis i Elina współpracują z kompozytorem Stratosem Bichakis i web developerem/fotografem Christosem Koutosuradis.

Eric Zimmerman (US)

www.ericzimmerman.com

Eric Zimmerman jest projektantem gier i profesorem sztuki w Centrum Gier Uniwersytetu w Nowym Jorku. Tworzy gry i grywalne sytuacje zarówno dla komputerów jak i poza nie.

Fire Hazard (UK)

www.fire-hazard.net

Twórcy gier Fire Hazard, wcześniej znani z leśnych strzelanin w klimacie zombie i włamania na żywo - Heist, biegają i krzyczą od 2008 roku. "Citydash" pojawiło się na festiwalach w Bristolu, Belinie, Kopenhadze i regularnie odbywa się w Londynie. firehazardlogo

Focus - Matteo Uguzzoni, Augusto Pirovano (IT)


www.focuscoop.it

Focus to organizacja non-profit, od 2009 tworząca kilka projektów związanych z grami miejskimi we Włoszech, jak również w całej Europie. W najważniejszej do tej pory grze - CriticalCity Upload - uczestniczyło ponad 13 000 graczy którzy wykonali ponad 20 000 kreatywnych misji na całym świecie. FocusLogo

Gian and Friends (DK)

Przyjaciele, którzy spotkali się i stworzyli grę "Baking with Friends" na Exile gamejam wiosną 2014. Wywodzimy się z różnych środowisk - są wśród nas studenci, programiści, twórcy gier, artyści 3d, reżyserzy dźwięku - ogólnie rzecz biorąc po prostu ludzie, którzy kochają ciasta i gry.

Greg Foster, Jana Wendler, Scott Gaule and Copenhagen Games Collective (UK/DE)

Scott Gaule to badacz kultury pracujący na Manchester Metropolitan University, którego prace koncentrują się na roli gier we współczesnym społeczeństwie. Obecnie pracuje z projektantami i akademikami pod szyldem Games and Social Change network.

Grupa MV - Viola Kijowska, Marcin Ropka (PL)

www.facebook.com/grupamv

Grupa MV jest firmą oferującą nowoczesne rozwiązania edukacyjne i szkoleniowe związane z szeroko pojętą gamifikacją. W naszej pracy wykorzystujemy narzędzia nowoczesnej edukacji tj. gry planszowe oraz gry miejskie, które znajdują zastosowanie w nauczaniu dzieci, młodzieży jak i dorosłych. Gry planszowe i gry miejskie są ciekawą alternatywą dla tradycyjnych szkoleń, mogą także stanowić oryginalny sposób na promocję wydarzeń kulturalnych, edukacyjnych oraz służą aktywnej promocji miast. Osoby stojące za Grupą MV (Violetta Kijowska i Marcin Ropka) to miłośnicy gier, autorzy kilkunastu scenariuszy gier miejskich i takiej samej liczby prototypów gier planszowych. Naszą misją jest integracja poprzez zabawę i edukację poprzez aktywne i kreatywne spędzanie czasu w przestrzeni miejskiej. Tworzymy planszowe gry na zamówienie, organizujemy gry miejskie, gry szkoleniowe i questingi dla firm, organizacji pozarządowych, szkół, a także dla osób prywatnych. Wyróżnia nas atrakcyjność scenariuszy, wykorzystywanie technologii mobilnych oraz wysoka jakość materiałów wykorzystywanych w czasie gier: rekwizytów, strojów oraz instalacji miejskich.

Holly Gramazio (UK)

hollygramazio.net

Holly jest projektantką gier, szczególnie zainteresowaną w grach w przestrzeni publicznej i pracach na granicy gier i innych form kulturalnych. Tworzyła m.in.: takie gry jak: New Year Games, w czasie której 12 000 graczy polowało na ulicach Edynburga, "How To Be A Blackbird" - pół grę, pół wiersz o małym kosie (ptaku) w wielkim mieście. Wcześniej była kuratorką "Hide&Seek Weekender" na London's South Bank i konsultowała projekty gier innych twórców oraz tworzyła własne.

Invisible Playground (DE)

invisibleplayground.com @InvPlayground

Invisible Playground zajmuje się tworzeniem ulicznych, muzycznych i intermedialnych gier miejskich, wykorzystując dynamikę społeczną, techniczną infrastrukturę i architekturę. Grupa składa się z sześciu artystów, projektantów i naukowców. Razem wyznaczają codzienne place zabaw i sprawiają że miasta zmieniają się w miejsca pełne nowych i zabawnych doświadczeń. Invisible Playground tworzą: Jennifer Aksu, Daniel Boy, Josa Gerhard, Anna Hentschel, Christiane Hütter and Sebastian Quack.

Jason Corace (US)

www.goldengrave.com

Jason Corace jest artystą medialnym i edukatorem, którego prace i badania koncentrują się na projektowaniu gier i interaktywnej sztuce. Ukończył licencjat na Evergreen State College i tytuł magistra sztuk pięknych (MFA) Parsons School of Design. Uczył w Parsons, Uniwersytecie Nowego Jorku, obecnie jest kierownikiem Interactive Arts Department na Maryland Institute College of Art. W MICA stworzył i koordynuje program Game Arts, który eksploruje gry jako medium artystyczne. Jego prace były wystawiane w New Museum, Chelsea Museum, Ars Electronica a najnowsza gra "Lords & Ladies" jest dostępna na Gryphon Games.

Jussi Holopainen (FI)

Jussi to badacz gier, obecnie współkierujący Europejskim Laboratorium Gier i Eksperymentalnej Rozrywki w Karlsruhe (Niemcy). Wcześniej pracował w Centrum Badań Nokia, koncentrując się na szablonach projektowania gier, grach miejskich i eksperymantalnych projektach gier dla nowych technologii. Jest autorem i współautorem wielu publikacji na konferencjach i w czasopismach. Jest także autorem książki "Patterns in Game Design" i jednym z redaktorów "Plei-Plei!" - książki o grywalnym designie.

Kaho Abe (US/JP)

kahoabe.net @kahodesu

Kaho Abe jest artystką medialną i projektantem gier z Nowego Jorku. Skupia się na poprawie społecznych i osobistych doświadczeń poprzez użycie technologii, mody i gier. Jest artystką - rezydentką w Game Innovation Lab na NYU-Poly gdzie projektuje gry komputerowe, w które można grać w fizycznym świecie, stojąc twarzą w twarz. Buduje specjalne kontrolery do swoich gier, ostatnio bada także punkty styczne między grami a technologiami ubieralnymi przez kostiumy jako kontrolery gier.

Karol Baranowski (PL)

Kate Tiernan (UK)

@brightsplendor

Studied at Goldsmiths Fine Art and Critical Theory going on to exhibit nationally and internationally in Norway, London, Wales, New York and Canada. Ten years expertise of working with some internationally renowned organisations such as Arnolfini, Tate Modern, V&A, British Museum and BFI. Bringing an emphasis on practice based research, positioned in a site specific context enabling a direct engagement with and through place making. Currently involved in a research project with Goldsmith University, also a contributor for the arts publication Studio International. Kate lives and works in London.

KIX - Enrique Perez (ME)

www.pancredad.com

Enrique Perez "KIX" to meksykański artysta, projektant i komik, który nie wyobraża sobie spotkań towarzyskich, szczególnie urodzin, bez gier. Pracował jako projektant w branży gier casual i jako wykładowca gry na poziomie studiów licencjackich i magisterskich. Ukończył studia magisterskie w dziedzinie gier na Uniwersytecie IT w Kopenhadze i w dziedzinie nowych mediów na Uniwersytecie w Göteborgu. Obecnie pracuje jako pracownik naukowy w Gamification Lab w Centrum Kultur Cyfrowych Leuphana University w Lüneburg w Niemczech, głównym tematem jego prac badawczych są gry typu "serious games" dotyczące najważniejszych problemów społecznych.

Lena Mech (CZ)

lenamech.com

Lena jest projektantem ulicznych gier i obserwatorem przestrzeni publicznej. Jej gry gościły na wielu festiwalach w całej Europie: PlayPublik w Berlinie, w00t, Play:Vienna i Biennale w Wenecji. Obecnie, jej gra tworzona wspólnie z Patrickiem i Copenhagen Game Collective jest częścią wystawy "Pixelade" w Kopenhadze.

Librarians of Cracow (PL)

Karol Baranowski – bibliotekarz i bloger uzależniony od internetu; Filip Madaj – bibliotekarz, pasjonat wszytskich typów growych aktywności; oraz cała załoga Arteteki WBP w Krakowie.

Make and Do - Hilary O'Shaughnessy (IR)

www.facebook.com/pages/Make-and-Do/153488021368585 @playfairire

W działaniu Make and Do korzysta z technologii, performance'u i designu. Uwielbiają sprawiać, że ludzie korzystają z technologii w prawdziwym świecie. Tworzą - nazwane tak przez siebie - "outsider games" dla wystaw, festiwali i agencji, m.in.: We-The Resistance (My - opór) - opartą na technologii RFID grę o podstępie dla GAME at the Science Gallery i Run The World (Biegnij przez świat), ilościową, opartą na własnych przeżyciach grę o danych osobowych dla City Of Science w Dublinie. Jako artyści rezydenci w Project Arts Centre, Make and Do będzie gospodarzem Prototype - Festiwalu Grywalnego Designu i Interakcji (październik 2014), na którym interaktywne prace pokazywane będą publiczności w nowy sposób.

Marilena Agathou (GR)

Marilena Agathou jest projektantem komunikacji wizualnej. Przez kilka lat zajmowała się zawodowo reklamą i zarządzaniem marką. "Human Frontier" jest pierwszą zaprojektowaną przez nią grą, zdecydowanie nie ostatnią. Analogowo pochodzi z Korfu, cyfrowo - z Karvounolaggas. Ciągle szukając nowych kreatywnych krain, Marilena wkrótce wypuści linię zaprojektowanych przez siebie produktów.

Martin Nerurkar (DE)

Martin połączył swoją pasję grania w gry wideo z wykształceniem architekta. Obecnie żyje podwójnym zyciem jako niezależny projektant gier i interakcji za dnia oraz developer gier (dla Sharkbomb Studios) w nocy. Jest także współzałozycielem Indie Arena - niemieckiej społeczności developerów gier indie i Game Culture Club - grupy dyskusyjnej.

Martin Reiche (DE)

www.martinreiche.com @artsci_berlin

Martin Reiche jest artystą audiowizualnym żyjącym i pracującym w Belinie (Niemcy). Jest współzałożycielem Subformat Research Group badającej teorię przestrzeni i zjawiska digitalizacji przestrzeni, regularnie występuje na na konferencjach poświęconych informatyce, sztuce cyfrowej i grom.

Mayhua Loh & Fidel Thormet (CH)

Mayhua Loh oraz Fidel Thomet są studentami projektowania interakcji na swoim ostatnim roku studiów licencjackich w Zurich University of the Arts. Poza projektami studenckimi stworzyli grę kontrolowaną przez gestyThe Generator. Są także częścią Urban Out, gdzie mieszają teatr, gry i scenografię w interaktywnych doświadczeniach.

Michael Straeubig (DE)

www.i3games.de

Michael Straeubig jest jednocześnie projektantem gier i kreatywnym programistą eksplorującym grywalne doświadczenia ze szczególnym uwzględnieniem rozszerzonej rzeczywistości i gier lokacyjnych. Jego gry to m.in.: “Secret City - Missing Max”, “(Speed) Gardening Guerrilla”, “Tidy City”, “Eine gegen Eine”, wiele gier - wydarzeń oraz teatralne/eksperymentalne interakcje. Współtworzył wiele warsztatów, game jam'ów i hackatonów, były wykładowca Uniwersytetu Leuphana w Lüneburg, obecnie gość na Uniwersytecie Plymouth badający partycypacyjne gry wykorzystujące rzeczywistość rozszerzoną.

One Life Remains (FR)

www.oneliferemains.com

One Life Remains to francuski kolektyw skupiony na tworzeniu eksperymentalnych gier wideo. Obecnie składa się z kowboja kodu, propagandzisty dźwięku, filozofa, kuratora i profesjonalnego gracza. Każdy z nich pracuje na swój sposób, przesuwając granicę paradygmatów w tworzeniu gier wideo. To podejście skłania ich do kwestionowania roli kontrolerów, relacji między graniem w grę a graniem roli i dzedzicznej wartości save'ów. Dzieła One Life Remains są zwykle wystawiane w galeriach i na festiwalach. olrlogo

Patrick Jarnfelt (DK)

about.me/patrick.jarnfelt

Patrick jest projektantem gier i organizatorem wydarzeń w przestrzeni publicznej. Jest współzałożycielem Copenhagen Game Collective - eksperymentalnej grupy artystów specjalizujących się w grach oraz festiwalu “w00t” Play w Kopenhadze.

Peg (UK)

Peg ma olbrzymie doświadczenie we wspomaganiu wszelkiej maści nonsensów dla/z publicznością - m.in.: wystawianie własnych gier w muzeach, stworzenie pokręconych wciągających światów dla pojedynczych przedstawicieli widowni w mrocznych, zdezelowanych budynkach oraz warsztaty dla hord cygańskich dzieci w Stambule.

Peter Lu & Lea Schönfelder (DE)

Peter Lu i Lea Schönfelder spotali się w czasie rezydencji Lei w Laboratorium Gier UCLA jesienią 2012. Oboje wcześniej projektowali gry w małych zespołach, zauważyli, że ich umiejętności świetnie się uzupełniają. Peter, studiował matematykę programuje Perfect Woman, podczas gdy Lea ma wykształcenie artystyczne i przygotowuję całą stronę wizualną. Gra jest projektowana wspólnie a odkąd Lea wróciła do Niemiec w styczniu 2013 wszystko to dzieje się przez Skype. Także w 2013 zespół został zasilony przez Mariusa Wintera, który zajmuje się pracą artystyczną i Benedikta Haas oaz Annikę Bauer - producentów. Steven Amrhein stworzył trailer promocyjny a studenci Musikhochschule Trossingen przygotowali soundtrack dla gry.

play:vienna (AT)

playvienna.com

Spisek Play:Vienna i gry miejskie to pierwszy festiwal gier miejskich w Austrii, tworzony przez wielu artystów. Philipp Ehmann jest austriackim interdyscyplinarnym artystą i reżyserem teatralnym. Tworzy zabawne doświadczenie w niespotykanych miejscach. W swoich pracach wykorzystuje żartobliwą dramaturgię, wnika i bada zarówno przestrzeń publiczną jak i prywatną, a jego projekty zostały objęte kuratelą międzynarodową. Philipp jest współtwórcą spisku Play:Vienna i gry miejskie.

SaBa - Sam Sheffield & Barry Whittaker (US)

sabaisnotafish.com

SaBa to seria wspólnych projektów Sama Sheffielda i Barry'ego Whittaker'a. Obecnie pracujący w Baltimore i Toledo, OH Sam i Barry rozwijają interaktywne prace inspirowane przez różne media - od japońskiej telewizji i historii do internetowych memów i teorii gier.

Sebastian Gassner & Daniel J Wilson (SE)

Sebastian Gassner jest konsultantem software'u dla Free Software technologies; jest także współtwórcą rozmaitych software'owych projektów Open Source. Zajmował się programowaniem w tak różnych obszarach jak: nałogowy hazard, dzielenie się plikami, analiza danych z mediów społecznościowych. Studiował Inżynierę Oprograowania w Austrii oraz Sztukę i Technologię w Szwecji. Po ponad dekadzie życia i pracy w Szwecji powrócił do Austrii. Był zaangażowany w projekty takie jak: www.pipe.com, www.fruji.com and www.playscan.com, start-upy, działania artystów i firmy na całym świecie.

Daniel J Wilson jest artystą i twórcą filmów, pracującym z różnymi mediami. Jego prace były wystawiane w galeriach i na festiwalach całego świata m.in.: Broadway Media Center w Nottingham, culturaDigital w Rio de Janeiro, Copenhagen Art Festival, DUMBO Arts Festival oraz MoMA PS1 w Nowym Jorku. Jego prace zostały opisane przez The New York Times, The London Times, The Daily Telegraph, Neural, L Magazine i Art F City. Wilson zakończył niedawno rezydencję w SOMA w Mexico City, MC Lab+Gallery w Nowym Jorku, program stypendialny w UnionDocs, został wybrany do School for Poetic Computation. Obecnie jest częścią programu-inkubatora NEW INC organizowanego przez The New Museum’s. Jego prace były wspierane przez Ontario Arts Council, National Film Board of Canada, Grand NCE i Canada Council for the Arts.

Szu-Ni Wen, Bager Akbay, Friedrich Kirschner (DE/TW/TU)

Szu-Ni Wen jest artystką,performerką i aktywistką z Tajwanu żyjącą w Berlinie.
Bager Akbay jest dyrektorem Interaktywnego Programu Medialnego w Plato Vocational School, i współzałożycielem Iskele 47- multidysplinarnej przestrzeni kreatywnej w Kadiköy w Stambule.
Friedrich Kirschner jest profesorem mediów cyfrowych w University of Performing Arts "Ernst Busch" w Berlinie.

Tassos Stevens (UK)

www.allplayall.net

Tassos Stevens jest twórcą teatralnym, eks-psychologiem, zakłada też inne przebrania. Jest założycielem, współprowadzącym i artystą reprezentującym Coney, które tworzy wszystkie rodzaje żywych, wrażliwych gier angażujących widownię. Jego prace z Coney to m.in.: "A Small Town Anywhere", "The Loveliness Of Lower Marsh", "Codename: REMOTE", nagrodzony nagrodą BAFTA Nightmare High dla Channel 4 Education, oraz "RSVP with DYT" na Fringe Festival w Dublinie. Zaprojektował żywe gry: "Earpiece", "Following", "Counter-Demo", "Mustang vs Mosaic", "A Secret Game", oraz "Sangre y Patatas" dla Hide & Seek, IgFest, Come Out & Play NYC, Play:Vienna, i Pop Up Playground Melbourne. Prowadził warsztaty o graniu w przestrzeni publicznej od Brooklynu po Tasmanię. Był też głównym projektantem gry na iPhone: "Papa Sangre" i jej nieoficjalnego sequelu "The Nightjar".

The Herdecke Sawhorses (IT/FR/DE/US)

sawhorses72hi.tumblr.com

The Herdecke Sawhorses to zespól 12 osób z całego świata, które spotkały się i stworzyły pierwszą grę w czasie 72 Hours Interaction (72-godzinna Interakcja) - światowych mistrzostw w grywalnej architekturze, które odbyły się w dniach 21-27 lipca w Witten (Niemcy).

The Larks (UK)

www.the-larks.com

The Larks to twórcy gier miejskich z Manchesteru. Łączymy spektakl teatralny z działaniem gry w nieoczekiwaną interaktywną mieszankę. Nasze prace używają struktur gry do opowiadania historii, jesteśmy pasjonatami angażowania uczestników "tu i teraz". Pokazujemy nasze gry na festiwalach w całej Europie, spotkasz je także w muzeach, teatrach, na placach i ulicach. larkslogo

Urban Action (IL)

72hoururbanaction.com

Urban Action jest projektem obywatelskim, który wiąże mieszkańców, decydentów i specjalistów. Splata twórcze myślenie i istniejące zasoby ze społecznością. Mocą tymczasowości i eksperymentów zachęca do udziału i trwałych zmian postregania. Poprzez ekstremalne ograniczenie czasowe, niski budżet i niewielką powierzchnię, Urban Action uruchamia wyobraźnię wydobyć nowe możliwości czestników przestrzeni publicznej. 72HUA.com

Viv Schwarz & Ellan Parry (UK)

Viv Schwarz jest autorką, ilustratorką i artystką.Stworzyła gry i warsztaty dla szkół, festiwali, muzeów i innych instytucji w całej Europie m.in.: National Maritime Museum, Playful Arts 2014 i London's Southbank Centre.

Ellan Parry jest scenografką i artystką wizualną pracującą głównie w teatrze i operze. Prowadziła i przygotowywała warsztaty dla Buch Theatre, Falmouth School of Art, Big Burns Supper Festival i innych.

Zack Wood (US)

wzackw.com

Zack Wood, AKA Beauregard Blixby - Wiejski Kaznodzieja i Kulinarny Przedsiębiorca to projektant gier i artysta z Berlina.

ZebraProjekt (PL)

zebraprojekt.pl @ZebraProjekt

ZebraProjekt - grupa pasjonatów miejskich zagadek. Dla nas miasto to cały wszechświat. Uwielbiamy małe uliczki i wielkie place, ciemne i jasne miejsca i otaczającą nas technologię. ZebraLogo