Uwagę można zyskać lub ofiarować. Jak dużo jej potrzebujemy, żeby funkcjonować? Uwaga i rynek ekonomiczny przeplatają się. Dostarczaj i żądaj - gracze są całkiem dobrzy w symulowaniu i ciągłej poprawie tych dwóch systemów. Praca projektantów gier to między innymi wyjaśnianie zasad różnymi sposobami. W czasie dyskusji projektanci przedstawią problematykę tworzenia gier przez pryzmat uwagi i ekonomii.
Przyjdź o godzinie 18 do Biura Festiwalowego, weź słuchawki i podążaj za konwersacyjnym spacerem po mieście!
Format:
Rozmowa
Invisible Playground zajmuje się tworzeniem ulicznych, muzycznych i intermedialnych gier miejskich, wykorzystując dynamikę społeczną, techniczną infrastrukturę i architekturę. Grupa składa się z sześciu artystów, projektantów i naukowców. Razem wyznaczają codzienne place zabaw i sprawiają że miasta zmieniają się w miejsca pełne nowych i zabawnych doświadczeń. Invisible Playground tworzą: Jennifer Aksu, Daniel Boy, Josa Gerhard, Anna Hentschel, Christiane Hütter and Sebastian Quack.